Wiiiieee

Idag har jag varit igång. Ringde och anmälde mig till dansen nyss :D Streetdance nivå 4, modernt nivå 3 och commercial jazz nivå 2, för Kattis och Cattis. Awesome. Sen anmälde jag mig även till audition på Kulturama. Gah jag är redan nervös :P Men det känns grymt kul och det känns rätt. Jag vill dansa. Jag ska dansa. Så är det bara. Kändes dock lite småjobbigt att fylla i anmälan när jag inte har gått nåt dansgymnasium och så och dessutom bara dansat i typ 2 år. Men värt att göra ett försök iaf, annars är det en bra erfarenhet :D Skrev dock att jag dansar för Kattis (som är lärare på Kulturama), tänkte att det kan ju inte skada...:P Audition om några månader, dags att börja jobba på solo kanske? Ska iaf dit på öppet hus nästa lördag 22/1 :D Dans, dans, dans <3



Kommentarer
Postat av: Elisa

Gud vad roligt :D Jätteroligt att du anmält dig till audition, du kommer att klara det! =)

2011-01-11 @ 17:26:29
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Nice :D

2011-01-14 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0