Apologize

Jag är så förvirrad just nu. Allt är uppochner, ut och in. Jag fattar ingenting (förlåt för rimmet). Anyways så vill jag verkligen, verkligen tatuera mig nu. Mitt namn på magen och Carros fina tatuering hon ritat till mig som jag är helt kär i. Bara sett grovskissen men jag är redan nöjd kan jag säga :D Så fin. Irriterande att man måste vänta på pengar när man vet vad man vill göra. Jag får koncentrera mig på dansen så länge. Har sån grym inspiration till en låt nu. Underbart när man lyssnar på en låt och stegen bara dyker upp i huvudet och man vet exakt vilken känsla man ska ha i koreografin. Då är det extra roligt att dansa. Men nu borde jag sova eller nåt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0