Första semesterdagen

Jaha då var räkningarna inlagda för den här månaden. Klarade nästan allt själv, behövde inte låna lika mkt av pappa nu :) Jag hatar verkligen att låna pengar av andra, blir så stressad av att betala tillbaka. Men nu är jag tvungen att låna annars klarar jag inte räkningarna. Tråkigt, men sant. Dock är pengarna förhoppningsvis på väg nu :D Från tre olika håll. Bara att hoppas att allt flyter på och att dom kommer snart. Jag orkar inte med nå mer krångel nu alltså. Det räcker nu, tack. Nu blir det iaf filmmys :) Jordgubbar, salta skruvar och Transformers :) Awesome. Fick dessutom en asskön tjocktröja av min fantastiska mamma idag, tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0