Fuck it

Alltså jag blir helt galen på de här jävla krånglet med jobbet vs. försäkringskassan. Mest irriterad på jobbet och klappträet, hur svårt ska det vara att ringa ett samtal liksom...Nu har jag väntat på pengarna i 5 jävla månader. Lever på bröd och vatten typ. Fick låna pengar av pappa för att kunna betala räkningarna. Jättekul. Nu vägrar jag låna mer pengar av nån, svälter hellre. Idag beställde jag en Adidasjacka på rea, förhoppningsvis har jag pengar till dess. Vill som sagt verligen tatuera mig nu också, blir så frustrerad när allt man väntar på är pengarna liksom, för att en viss människa inte har klarat av att gjort sitt jobb fast jag har tjatat i 4 månader. Ursäkta, men hur dum får man bli? Tack gode gud kanske jag slipper skiten snart. Btw så har jag typ 200 kr att leva på resten av månaden. Blir att skippa brödet också. Vatten, tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0