It's a miracle!

Idag fick jag äntligen äntligen papper från försäkringskassan. Bara 6 månader för sent sådär. Och vi alla vet vilkas fel det är. Försäkringskassan är tro det eller ej helt oskyldiga. Men nu kanske jag äntligen får pengar snart. Dock ska man inte ropa hej förrän man är helt över bäcken. Är fortfarande liiite orolig sådär. Det här tar död på mig alltså. Men nu till lite mer fun stuff. Syrran klippte håret på mig igår, tack sis! :D Sågmyra idag med mamma, syrran och busungarna. Mamma köpte två t-shirtar och en tröja till mig <3 Sen kalas för pappa som fyller 49 år idag, grattis pappa! <3 Jag fick även en tidig födelsedagspresent ^^ En Jet Set klocka :D Lila, transparent armband utan stenar. Apsnygg. Tack pappa! OCH bara två dagar kvar att jobba. Hallelujah, it's a miracle.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0