Mysdag

Tråkigt väder = bio. Ska snart iväg till Biopalatset och se Transformers 3D, har längtat som fan. Dom är ju så bra :D Underbart. Nu är P&L över också. Skönt faktiskt. Det är helt dött ute nu haha. Tyst. Lugnt. Jag har även passat på att träna lite, har ju inte tränat på hela veckan nu och med tanke på all friterad mat man ätit + alkohol under veckan så borde man lägga sig i boot camp typ. Hemskt alltså. Har inte ätit så onyttigt på lääänge. Kan ju förklara varför man mår apa (nej jag är inte bakis, har inte druckit mkt faktiskt). Jag tycker ju att träning är kul också så idag blev det ett pass :) Lite stolt över min typ platta mage haha ^^ Och folk säger att situps inte hjälper...



Men nu lär jag la dra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0