Semester

Äntligen semester! :D Nu är man glad över att man har andra semesterperioden haha ^^ Skönt som fan. Nu kan jag fokusera på dansen igen och koreografera lite mer. Har inte haft energi till det dom senaste veckorna :( Helgen har iaf varit en riktig myshelg. Var på Sportys Lekland i Falun med mamma, syrran och barnen i fredags, skaplig workout kan jag säga. Lekställningen var ju inte direkt anpassad för vuxna så det var lite små hål att åla sig igenom haha. Men kul var det iaf. Sen har det bara blivit filmmys och det vanliga städa, diska, handla. Nästa vecka blir det nog party med vännerna iaf :) Och en träff med danstjejerna hoppas jag :)

Min tatuering Carro ritade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0