Sleepless in Borlänge

Ser ut att en bli en sömnlös natt. Woho...Såg en bra film nyss iaf, Blue Crush 2. Tjejen från Step Up 3 var med, thumbs up. Se den. För övrigt blev det en heldag med mamma idag <3 Hon köpte ett assnyggt linne till mig, tack mamma :D Hittade också en tatueringsstudio på stan som jag aldrig sett förut, Ink Tattoo. Nån som vet om den är bra? ^^ Var inne på hemsidan och kollade på lite tatueringar dom gjort. De såg faktiskt bra ut så man kanske ska gå dit och kolla lite priser och så :) Imorgon ska jag iaf på möte på jobbet, jättekul att åka dit och tjafsa när man är ledig. Jag är så less på den här skiten. En vecka kvar, sen semester och I'm done. Tacka både Gud och fan för det. Nu ska jag fortsätta zappa runt på tv:n, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0