Tattoes


Jag har blivit så lat på senaste tiden. Har knappt tränat eller dansat alls, inte likt mig...Men lär ta och dra igång nu igen, palla vara otränad till dansen i höst. De går inte, biiiig NO. Imorgon blir det definitivt träning. Då ska jag också gå till tatueringsstudion och kolla hur mkt tatueringen skulle kosta :) Yay! Troligen dyrare än mina andra två, men definitivt värt de. Senare i höst blir de nog att göra delfintatueringen som Carro har ritat till mig. Den blev assnygg kan jag säga! Dock får ni vänta med att se den tills jag har gjort den ;) Men nu lär jag sova, jobb imorgon. 4 dagar kvar innan semestern. 60 dagar kvar till Turkiet. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0