Dansläger, day 1

Liten snabb uppdatering om danslägrets första dag. Kan sammanfattas med ett ord: grymt. Jag kör street i både koreografierna eftersom jag känner att det är det jag behöver träna mest på. Har ju lite lättare för modernt...Båda koreografierna är riktigt bra, jag gillar dom verkligen. Den för nivå 3 är jättefin med pararbete, en modern och en street, i början. Kommer nog bli sjukt bra tror jag. Riktigt kul att träffa alla tjejerna igen också, alla är så härliga. Hängde kvar lite efteråt och pratade lite med Kattis, Cattis och Amanda, en jättetrevlig tjej som dansar för Kattis i Sthlm. Imorgon är det mer dans och övernattning från kl 20, awesome. Jag känner att jag är lyckligt lottad som får dansa med så härliga danslärare och tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0