Dansläger

Gud vilket grymt dansläger. Åh vilka härliga människor. Och assnygga koreografier. Alltså, helt underbart. Vilken sjukt bra helg. Nu har jag ont överallt och benen skakar när jag går, men jävlar va värt de är. Skulle lätt kunna fortsatt några dagar till. Övernattningskvällen (igår) var sjukt rolig. Pastasallad, lekar med diverse utstyrsel (fyfan va snygga vi var), lite party med massor av dans, mer dans senare, spökhistorier, sockerkickar...Jag var inte hemma förrän kl.3. Tillbaka till dansstudion vid tio för frukost, sen självklart lite mer dans innan klasserna började, och massa häng. Solade, åt mer pastasallad, Ben & Jerrys glass på P&L kafeet. Dans från 15.30 till 19.30. Awesome. Underbar dans och superhärliga människor som man alltid har kul med, det kan inte gå fel. Men nu ska jag sluta skriva och visa några bilder som visar lite hur kul vi hade ;)

Fotograf: Frida Holm

























"Några" bilder.








Kommentarer
Postat av: Elisa

låter awesome! :D

2011-06-21 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0