Free Fallin'

Åh vad sjukt trött jag är. Ändå känns det som om jag inte gör nåt annat än sover. Hmm :S Imorgon är iaf sista jobbdagen innan helg! Ser fram emot helgen. Fotboll på tv på fredag och fest på lördag, antingen hos Emelie eller hos mig om nån är på ^^ Jag kände för att hålla mig i Borlänge. Spela lite ps3 move och blanda drinkar. Återstår att se hur det blir :) Annars är jag grymt taggad på det mesta nu, framför allt dansen. 16 juni är snart och sen dansläger 18-20 juni. Hoppas jag får ledigt från jobbet bara, annars blir det ett tufft schema :P Idag hittade jag nya jeansshorts som är skitsnygga också, woho. Dom andra jag har är för stora haha. Baggyjeansshorts. Men nu ska jag snart ta mig i säng, det är Off The Map ikväll. Älskar den serien <3

För övrigt saknar jag den här koreografin.


Kommentarer
Postat av: Eve

Den låten är så himla bra :) Jag vet inte om jag har nåra planer på lördag än (skulle på dejt egentligen), men om inte så kommer jag gärna till dig och festar lite ;D Planerar du utgång då oxå?

2011-06-02 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0