Härlig helg

Wtf jag ska sluta kolla på tv. Sådär kan de ju inte sluta ju. Jag hatar verkligen när serier slutar mitt i allt och så får man vänta typ ett halvår på nästa säsong. Förutsatt att det ens blir någon liksom. Har precis sett slutet av Bones säsong 6, och som tur var blir det en säsong 7. Halleljuha, annars hade jag blivit knäpp. Men hur som helst, helgen var riktigt bra! Har umgåtts med massa härligt folk. Igår hos Elisa blev det smörgåstårta, fotboll, brännboll och kubb. En riktigt rolig kväll! <3 Idag är jag sjuk men det var lätt värt de ;) Så det blir film och serier resten av dagen, skönt faktiskt. Btw så har jag blivit rödhårig igen också :D Lite mörkare än förut. Provade den nya typen av hårfärg där man använder mousse istället. Resultatet blev riktigt bra!

Bilder från Nina








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0