Kulturama

Igår blev det bio på kvällen med mamma och Danne :) Baksmällan 2. Den var jättebra och rolig, sjuk humor haha. Sen blev det hem direkt och sova för tåget till Sthlm gick 05.56. Det tog emot att gå upp kan jag säga. Men jag piggnade till när jag väl kom till Kulturama och började värma upp för audition :) Balett, jazz, modernt och intervju. Baletten var nog inte så vacker, men läraren tyckte att jag hade potential och att jag var musikalisk och rytmisk så det blev jag glad över :) Jazzen och modernt gick mkt bättre. Det har jag ju faktiskt tagit klasser i haha. Modernt blev dock improvisation hela klassen för att läraren var sjuk eller nåt så en jazzlärare fick hoppa in. Men det gick bra iaf :D Hela auditionen gick bra och jag är nöjd. Lärarna är jättehärliga och tjejerna verkar vara det med :) I början av nästa vecka får jag reda på om jag kom in. Nervöst. Som tur var är det dansläger lör-mån så jag kommer vara sysselsatt. Men nu lär jag äta nåt, puss!


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag håller tummarna! :D

2011-06-17 @ 08:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0