Midsommar

Nu är midsommar över, snart P&L! :D Midsommar spenderades först hos syrran, grillat och änglapaj <3 Sen bar det av till Elisa för lite fest. Fotboll, kubb, sällskapsspel och mycket flumm. Riktigt trevligt kväll och en lyckad dag! I övrigt har jag inte gjort så mycket, mys och film mest. Men om några dagar är det som sagt P&L, då blir det mer fart. Några festivalbesökare har redan kommit, man känner att det redan är lite festivalstämning överallt. Jag ska hämta ut mitt armband imorgon, hoppas jag missar köerna haha ^^ Men nu lär jag dra, puss.

Lovisa, glad över att ha fått syn på min mobil ;)


Lovisa och Acke, som hon har döpt katten till ^^

Kommentarer
Postat av: Eve

Hahha gud va söt hon e! :) Ja midsommar blev riktigt flum härlig :D

2011-06-27 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0