Missing Edge

Gud vad jag saknar danstjejerna. Man har liksom umgåtts med dom hela helgen och nu inget alls. På tisdagen kändes det som om man kom ur den lilla dansbubblan man varit i dom senaste dagarna och tillbaka till verkligheten. Hur tråkigt som helst verkligen. Vilket ännu en gång får mig att verkligen inse hur mkt jag vill hålla på med dans. Det är ju så underbart fantastiskt. Hur kan man inte vilja jobba med det?

Fotograf: Katarina Wöllner, Lina Hellberg, Frida Holm.

Underbara tjejer. Michaela, Tova, Cattis P, Majja, Emma, Maria, Nanna <3


Den här bjuder jag på. Kattis W gav oss en vacker utstyrsel.


Söta Emma <3


Nanna och Maria <3


Fina Cattis och Kattis, bästa danslärarna!


Härlig bild Kattis tog på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0