Reserv!

Woho jag fick en reservplats på Kulturama! :D Jag är superglad för jag trodde att jag skulle få ett solklart nej. Alla hade typ gått dansgymnasium och så, själv har jag dansat i 2,5 år. Jag hade inte stora förhoppningar om man säger så. Men en reservplats är inte ett direkt nej, tackar nån nej till sin plats kan jag komma in liksom :D Dessutom var det ju en extra audition så många är redan antagna och det fanns inte så många platser kvar och jag fick bra kritik så jag kan knappast vara besviken. Nej, jag är jätteglad. Kommer jag inte in har jag alltid min b-plan som känns helt okej också. Awesome. Snart ska jag hem till mamma och spela lite PS3 Move med Danne, ikväll blir det tacos och imorgon är det dansläger :D Fyfan vad jag har sett fram emot det. Herregud, livet är underbart ibland.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Hääärligt! :D jättebra att bli reserv ju! :D Och med bra kritik också, awesome! :D Grattis får man ändå säga! :D Lev på det länge! och satsa hårt :D

2011-06-21 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0