P&L minikonsert

Söndag. Ännu en vecka är slut. Spelningarna på Sveatorget igår var riktigt bra. Först såg jag Marigold med Emma och Elin, Emmas bror spelade. Dom var faktiskt asbra måste jag säga. Ser fram emot att få höra skivan som släpps om nån vecka. Vi hängde på S1 ett tag innan jag gick för att träffa Eve och lite senare spelade Sugarplum Fairy. Har aldrig lyssnat på dom riktigt förut, bara hört Sweet Jackie och She typ. Men dom var riktigt jäkla bra live <3 Asbra spelning och supermkt folk. Träffade på flera tjejer från dansen vilket också var jättekul. Nästa helg blir det dansläger! Längtar som fan, jag vill dansaaaaa. Men nu blir det CSI, puss.

Marigold




Sugarplum Fairy








Kommentarer
Postat av: Eve

Håller med dig om sugarplum fairy, jag har inte heller hört så många låtar, men de var ju bra iaf :D

2011-06-13 @ 09:04:12
Postat av: Hallvardragna

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-09-15 @ 14:48:29
URL: http://hallvardragna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0