Beneath The Blue

Sitter just nu och kollar på Beneath The Blue, handlar om delfiner :D Har aldrig hört talas om den men den är faktiskt riktigt bra! Dansade lite innan filmen, bara 10 min typ sen gjorde det för ont i bihålorna. Ska försöka koreografera lite imorgon iaf utan att röra mig för mkt. Igår kollade jag på film med Emil också, Fighting med Channing Tatum och Rambo IV. Jag älskar hans soffa. Nästan lite för mkt, somnade nästan haha. Men nu ska jag återgå till filmen. Btw, på tal om ingenting, ni måste prova Marabou Mango chokladkaka. Sjuukt god. Puss!

Mina nya baggyjeans


Kommentarer
Postat av: Elisa

Snygga! :D

2011-03-02 @ 22:09:15
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Riktigt snygga! Och jaa, det har jag gjort, Marabou Mango är jättegod! :D

2011-03-03 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0