Friday Night

Fredag kväll. Helg. Äntligen. Riktigt seg vecka har det varit. Har inte gjort nåt alls idag. Legat i soffan och mått fan, varit på systemet med mamma och ätit hos mamma, sen återgått till soffan igen. Dock mår jag bättre nu :) Imorgon blir det lugnt, lite hushållssysslor och koreografera innan jag ska till Carro som fyller år :) Förhoppningsvis ingen feber då, men har fortfarande sjuukt ont i bihålorna :O Försvinn nån gång, ditt elände. 

Funderar just nu sjukt mkt på om flytt till Sthlm. Har ju familjen här i Borlänge, blir svårt att lämna dom. Men samtidigt vill jag inte sitta fast i Borlänge. Jag vill se nånting annat än Borlänge. Så spännande är det inte här liksom :P Men det är egentligen ingen ide att grubbla över det nu. OM jag kommer in på Kulturama så får jag ta det beslutet då :)

Btw så snurrar den här låten runt i mitt huvudet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0