Häng på dansstudion

Hade inte så ont idag och kände mig ganska pigg så jag tog mig ner till dansstudion för att hänga lite med Nanna, Sofia, Maria, Jessica och även Irma och Sara som dök upp lite senare :) Blev en sjukt nice eftermiddag :) Dock har jag ont nu igen så de fick jag väl fan för, men jag kände inte för att sitta hemma och höra min grannes magsjuka hela dagen. Nu har jag iaf koll på moderna dansen och koreograferade lite mer på min egen dans så jag är glad :) Och nyss sökte jag in till tekniskt/naturvetenskapligt basår här i Borlänge, både normal och distansundervisning :) Trodde aldrig jag skulle känna lust att plugga igen haha. Uppenbarligen kan allt hända. Men nu blir de CSI Miami. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0