I wanna free fall out into nothin'

Min koreografi är äntligen klar, woho! Riktigt skönt, för jag trodde aldrig att de skulle gå. Var ju assvårt i början ju ^^ Men nu är den iaf klar och jag har ca 1,5 mån på mig att träna in den och putsa till tekniken och så :) Imorgon är de dans, ser fram emot krångliga diagonalen på modernt. Faktiskt, även fast den var svår så var den rolig. Hoppas att vi hinner sätta in den i koreografin också :) Men nu ska jag återgå till tvn, för övrigt ångrar jag verkligen att jag köpte den där chokladen för nu mår jag illa. Att jag aldrig lär mig liksom ^^ Puss!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt att den är klar! :D Lycka till imorgon =)

2011-03-29 @ 22:27:13
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0