Jag vill. Jag vill inte.

Jag börjar glida ner i skiten igen. Jag känner det. Jag kan inte ta beslut längre, hur enkla dom än är. Jag vill sova, jag vill inte sova. Jag vill gå till jobbet, jag vill inte gå till jobbet. Jag vill gå på bio, jag vill inte gå på bio. Jag vill flytta till Sthlm, jag vill inte flytta till Sthlm. Jag vill vara ensam, jag vill inte vara ensam. Jag vill vara med dig, jag vill inte vara med dig. Jag både vill, och inte vill. Jag kan inte ta ett beslut, för jag känner både och. Det gäller allt. Beslutsångest. Konstant. Som leder till panikångest. Och så är jag där igen. Nu kan vi skriva fan på väggen.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Du klarar det vännen! <3 Försök att bara känna vad som känns rätt just nu, varje gång du måste fatta ett beslut :) oroa dig inte för framtiden :) Tänk bara att allt kommer att bli bra, bara du gör det som känns rätt just nu =) För något som känns rätt ska man aldrig heller ångra =) U CAN DO IT! =) <3

2011-03-07 @ 20:45:20
URL: http://fashioanandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0