Keep Breathing

Sitter just nu och deppar framför tvn med en kopp varm choklad. Sjuk igen. Surprise. Jag orkar inte ens bry mig längre. Har ångest över hela mitt liv. Jag kvävs av mitt liv. Jag känner att jag verkligen vill göra nånting med det, för just nu är det helt dött. Är mest för mig själv och ser på tv. Mkt till liv liksom. Jag vet inte hur jag ska göra med jobb och pengar överhuvudtaget. Önskar att jag kunde flytta hem igen, tills jag fått ordning på mig själv igen. Men ingen har plats för mig. Får fortsätta vara ensam. Det verkar vara så mitt liv ska vara. Jag klarar inte av Borlänge längre. Det är för litet här. Det finns liksom en hel värld utanför Borlänge. Utanför Sverige. Jag behöver ett nytt liv, någon annanstans. Det enda som håller mig ovanför ytan nu är dansen och alla härliga människor där, och mina två underbara danslärare som faktiskt tror på mig. Resten är bara ett rent helvete. Helt svart. Jag vet inte vad jag ska göra längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0