Party @ Nina

Helgen blev riktigt lyckad måste jag säga! I fredags blev de mat hemma hos mamma, sen party hos Nina på lördagen. Och det blev en grym kväll med riktigt härliga människor! Sen blev de lite katastrof där för mig på kvällen, men tack vare underbara Elisa och Carro så mår jag ändå bra idag :) Hur kan man inte må bra när man vet att man har underbara vänner som stöttar en? <3 Terapin har nog också gjort sitt jobb tror jag, nu känner jag verkligen att jag har styrkan att gå vidare. Allt händer av en orsak och det finns en mening med allt som händer. Den här gången var det inte meningen bara. Jag har gjort allt jag kan göra, så jag kan gå vidare utan problem :) Jag känner mig nästan lite lättad, nu kan jag koncentrera mig dansen till 110% igen och satsa på Sthlm och Kulturama i höst. Jag behöver ett miljöombyte och komma bort från allt i Borlänge ett tag, få en chans att läka helt och hållet. Det senaste året har varit sjukt jobbigt. Men nu ska det bli bättre!

Nu ska jag dansa lite och senare kanske äta mammas supergoda mat hon gjorde tidigare idag. Puss!



Kommentarer
Postat av: Eve

Låter hur härligt som helst! Du är bäst, hoppas du vet det! Va riktigt skoj i lördags :D

2011-03-28 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0