Streetdance <3

Dansen gick sjuukt bra idag. Grymt härligt med lite street igen efter uppehåll på 3 veckor, även fast jag var och dansade typ 3 timmar förra torsdagen med några av tjejerna. Men idag var Kattis finally back! Vi körde den härliga uppvärmingen från danslägret och lite groove, sen styrka och stretch innan koreografi :D Blev inga nya steg för mig men nu kunde jag tänka mer på detaljerna och så :) Jag fick hjälpa Kattis lite med ett steg som hon glömt bort ^^ Det blir även dans under påsklovet då vi ska ta igen missade lektioner, helt underbart :D Lov suger när man inte går i skolan längre haha. Men nu ska jag äta och sen lär jag iväg och handla. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0