Träääna

Jag älskar att träna. Inte för att jag har tränat nu, jag bara kom och tänka på de. Hur skönt är det inte när man känner att man har styrkan i kroppen? När man stretchar och känner att man faktiskt är vig? Helt underbart. Det må vara förjävligt i början när man är otränad och stel. Då är det mest bara drygt och smärtsamt. Men allt är svårt i början liksom. Allt eftersom blir det lättare och lättare. Till slut är det inte lika drygt och smärtsamt längre, när man har fått styrkan och orken i kroppen. Det är då det blir grymt. Det är då det blir kul. Då tycker man inte heller längre att det är så jobbigt för då har man vant sig vid det. Så folk, ut och träna för fan :D Och nej, en shoppingtur på Kupolen räknas INTE. Oftast är det tråkigt och segt att träna, därför rekommenderar jag dans. Det är omväxlande och tränar hela kroppen, även huvudet. Man är så koncentrerad på att hänga med så oftast tänker man inte på att det är jobbigt heller. Ett sjukt bra sätt att träna och även ett bra sätt att bara komma igång med träningen. Men på tal om träning så ska jag leta reda på nå mat nu. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0