What Up

Har just nu en låt från dansen på hjärna så jag sitter här och diggar i soffan alldeles för mig själv. Emil var tvungen att jobba natt :/ Annars skulle jag ha träffat honom. Men nu ser det ut som om det blir en Criminal Minds kväll istället. Tur att jag nyss fått säsong 5 ^^  Idag fick jag också reda på att man kanske inte behöver egen koreografi till audition på Kulturama, utan den består av danslektioner framför jury. Det hoppas vi på ^^ Dock lär balettlektionen gå åt skogen :O Balett är inte min grej känner jag. Ska nog göra klart mitt moderna solo ändå så man har nåt att hänga i julgranen. You never know.








Funderar på att maybe göra en till tatuering...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0