Audition i helgen

Nu är de inte många dagar kvar till Balettakademiens audition. Såg mejlet nyss och fyfan de kommer bli hårt :P Klasserna är på typ 1,5 timme. Afromodernt och jazz på lördag, sen afromodernt, street och freestyle på söndag. Tur att jag är van vid dubbla klasser...Kommer bli lite tajt med tid på söndagen också, freestyle slutar 19.30 och tåget går 19.45 :O Måste försöka smita iväg tidigare, så jag hoppas att jag får komma in tidigt på freestyle. Sen får man reda på om man blivit antagen redan på tisdag :O Fyfan. Men nu lär jag dra, ska iväg på Åses match! Puss!

Kommentarer
Postat av: Eve

Gud va kul! Jag håller alla tummar och tår för dig! :D hoppas du hinner med tåget, för det är väl slkert försenat som tåg brukar vara nuförtiden ;)

2011-05-03 @ 17:28:02
Postat av: Elisa

Vad roligt! :D Jag håller också mina tummar och tår! =) Men jag vet hur otroligt awesome du är så jag tror på dig! :D Tro på dig själv! Och ha kul så kommer du gå åka där ifrånmed ett underbart minne och en lärorik erfarenhet! :D

2011-05-04 @ 17:50:06
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0