BA Street

Har haft en riktigt grym helg! I lördags åkte jag direkt till Akis när jag kom fram till Sthlm och hängde där ett tag innan det var dags för audition. Vi var riktigt många eftersom det var gemensam audition för streetlinjen och förberedande danslinjen den dagen. Först fick vi testa på afromodernt, en blandning av afrodans och modernt. Helskumt, men ganska roligt. Lite lagomt svårt sådär :P Efter det var det jazz, nice koreografi och så :) Dock var alla lite förvirrande haha. Vi i street stog ute i hallen och tränade koreografi. Väldigt härliga människor måste jag säga! Sen på kvällen blev det bio med tvillingarna :D Lördagen var dock inte min dag riktigt, helt lost i huvudet. Som tur var gick söndagen bättre, mkt bättre. Afromodernt igen och sen street :D Vi fick dansa hype, helt sjukt. En skaplig utmaning. Men det gick riktigt bra och det var så jäkla kul. Vi avslutade med freestyle efter det, jag vet inte vad jag gjorde men jag körde på iaf ;P Det kändes ganska bra. Tror jag.

Kort och gott, en grym helg med awesome dans och härliga människor!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt! :D Håller tummarna för att du gick vidare

! :D

2011-05-09 @ 14:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0