Bra dag

Riktigt skön dag idag. Har bara legat i soffan och sett bra filmer! Var nyss över till mamma och såg BB, fick även med mig lite fryst mat hem :) Var tvungen att värma på lite mat nu, så sjukt hungrig. Jag hatar dom här perioderna. Först kan jag knappt äta nåt under några veckor, kan klara mig på två mackor och ett äpple på en hel utan att vara hungrig, sen slår de om och då blir jag hungrig varannan timme och skulle kunna äta konstant egentligen. Irriterande som fan. Jag lär iaf bli uppe ett tag till eftersom jag inte kan sova, men är ledig nu i vecka så jag slipper ångesten över att jag måste sova. Skulle vilja åka till Sthlm redan på fredagen och ta en klass för Jennie Widegren på Diambra, fyfan va nice de skulle vara. Får se hur det blir :) Nu ska jag koncentrera mig på filmen, btw så älskar jag min BOUNCE tröja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0