*Censur*

Jaha då har man betalat räkningarna för den här månaden. Men jag har panik. Jag hoppas och ber till Gud att jag får pengar från försäkringskassan snart. Jag är fattig som fan. Jävla åsna som inte kan sköta sitt jobb riktigt. Man ska inte behöva tjata på en vuxen människa i 3 månader på att ringa ett enkelt samtal. Framför allt inte när det är hans jobb. Och sen gör han det inte rätt ändå. Idiot är en sjujäkla underdrift. Jag ska inte skriva vad jag egentligen tycker... Men iaf så har igår och idag varit bra :) Hängde med syrran och barnen igår, och idag hjälpte jag mamma att ta hand om Lovisa i några timmar. Sötunge <3 Sen träffade jag Emma, Nanna, Sofia och Maria på P&L cafeet. Ett litet möte för crewet ;) Riktigt trevligt var det, känns som om det var jättelänge sen vi träffades fast det var bara två veckor sen. Men nu ska jag hänga med i Criminal Minds, puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det kommer nog ordna sig vännen! =) <3 Låter som en rolig dag i alla fall! :)

2011-05-27 @ 10:38:55
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0