Jag kryper inte för någon

Vilken galet bra helg alltså! Dansuppvisningen gick snuskigt bra alla dagar, framför allt sista föreställningen idag. Typ helt synkade på modernt och exakt allting stämde så jäkla bra, och ett helt sjukt bra drag i streeten där allting också stämde superbra, vilken jädra kick man fick efter den. Vi var helt lyriska, sprang ut och studsade av lycka efteråt. Helt sjukt. Där har vi orsaken till varför jag dansar, I rest my case. Förutom att dansen stämde jävligt bra, så har jag umgåtts med helt underbara och härliga personer! Tjejer, ni äger <3 Saknar er redan ;) Och självklart underbara danslärare som alltid gör en glad, Kattis och Cattis! :D Helt grymma! Nytt dansläger coming up om nån månad också, fan va underbart. Just nu är livet underbart. Dans är underbart, dans är livet.

Dance equals happiness. Mina underbara tjejer och min underbara danslärare Kattis i mitten!




Kommentarer
Postat av: Elisa

Vilka

2011-05-16 @ 12:25:10
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Elisa

Vilka fina bilder! :D Kul att det har gått så bra under uppvisningen =)

2011-05-16 @ 12:25:49
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0