Dans, day 1

Nice kväll idag på dansstudion. Först 45 min jazz, sen 45 min modernt. Modernt gick snuskigt bra. Jag älskar den där koreografin. Sen hängde jag kvar på studion med några tjejer som skulle repa lite :) Jag, Nanna, Sofia, Maria och Emma repade street, nu jäklar sitter den för mig. Sweeeet. Imorgon blir det streetklass och sen rep i Kvarnsveden med modernt, på fredag rep med street och genrep, och lördag & eventuellt söndag audition i Sthlm. Söndagen beror på om jag går vidare till prov 2 från lördagen, annars åker jag hem och är med på dansuppvisningen. Liten tröst ifall jag åker ur :) Jag hoppas dock att jag går vidare. Jag vill in på Kulturama!!
Jordens skönaste mjukisbyxor, perfekta att dansa i ;)



Kommentarer
Postat av: Elisa

Ha så kul på kulturama! =) håller tummar och tår! =) de där mjukisbyxorna är skööna :)

2011-05-11 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0