Dans, day 2 - Rep

Sista streetlektionen och rep för modernt idag :) På street körde vi igenom koreografin om och om igen, sen tog jag bussen till Kvarnsveden med Sofia och Nanna för rep med modernt. De gick asbra! Koreografin är grymt bra och tjejerna i min grupp är så sjukt duktiga, man får rysningar när man ser dansen. Riktigt jävla bra rent ut sagt. Hängde kvar ett tag efter det och kollade på lite fler rep och var lite social innan jag åkte hem :) Nu ska jag ta mig i säng, adrenalinkicken från dansen börjar ta slut och nu känner jag hur trött jag är. Imorgon ska jag träffa några av tjejerna och fika, sen blir det streetrep och genrep i Kv. Fin fredag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0