Dans, day 3

Först måste jag säga att tjejerna i dansen är fantastiska. Tack för orden och stöttningen Julia och Emma! :) Jag är sjukt ledsen över att jag inte kan åka till Kulturama imorgon, för nu ville jag verkligen. Men att veta att några iaf vill ha mig kvar och vill att jag ska vara med på uppvisningen gör mig lite gladare :) För övrigt så hade jag en grym dag idag. Lite flum med Majja innan streetrepet med Kattis, som gick asbra. Jag fick ju ingen bestämd placering så jag fick kämpa lite för att hitta placering utan att störa dom andras placeringar, men jag tror jag lyckades ganska bra :) Kattis sa att hon aldrig sett oss dansa så bra så det kändes bra :) Genrepet gick också sjukt bra! Jag fick improvisera lite på modernt när Helena övade sin solo grej hon ska göra när jag inte är med, men de blev nog bra tror jag :) Streeten gick sjukt bra den med. Grymt genrep, så nu satsar vi på helgen! Dock blir jag nog inte med imorgon lördag men söndag, då jävlar. Då hindrar inte nåt mig från att dansa. Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0