Dansberoende

Alltså, vafan gjorde jag förut när jag inte dansade? Jag lär ju haft sjukt tråkigt iaf. Dans är typ mitt liv just nu. Jag är en dansnörd, ja jag vet, men vet ni hur underbart och fantastiskt det är? Inte bara dansen i sig, utan alla människor som dansar och allt man lär sig om sig själv genom att dansa? Dansmänniskor är superhärliga människor, oftast väldigt öppna och lätta att prata med, lätta att lära känna och inte är rädda för att bjuda på sig själva, och ALLTID glada som fan ;) Även fast man kanske aldrig träffats förut kan man snacka som om man känt varandra länge. Jag har träffat riktigt härliga människor genom dansen, alldeles för många för att räkna upp haha. Men just nu handlar mitt liv för det mesta om dans, och det var nog länge sen jag var så här glad :) Jag ingår nu i ett danscrew, det är dansläger med CKattisarna om en månad och det blir även lite mer dansträning inför en grej i sommar som jag ser fram emot riktigt mkt ;D Än't de underbart?


Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter helt underbart! :D:D

2011-05-18 @ 07:13:29
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0