Dansvecka

Riktigt härligt väder idag :D Dock sitter jag inne och kollar på film. Lite sliten från helgen haha ;P Lär ladda inför en vecka fylld med dans som börjar imorgon! :D Väntar också på att pappa ska komma förbi med smakprover på Bärry drickyoghurt :D Älska smakprover. Btw så kom jag inte in på Akis, men de hade jag inte förväntat mig heller och jag är inte besviken :D Jag vill ju in på Kulturama. Såg auditionen mest som en bra erfarenhet, vilket är nåt jag verkligen behöver. Och det var ju en grymt bra erfarenhet. Auditions är ju en träning i sig liksom. Nu ser jag fram emot Kulturamas audition i helgen, tror det kommer bli ännu en härlig helg. Livet är ganska underbart just nu.

Underbar bild på busungarna. Alva, Tilde & lilla Lovisa.



Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter som att du har en rolig vecka framöver! =D Synd du inte kom in på Akis, men det var ju bra du fick erfarenheten och att du är nöjd! :D Håller alla tummar och tår under helgen vännen! :D <3

2011-05-10 @ 23:17:47
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0