I need a dollar

Älskar min hood och t-shirt som syrran och Thomas köpte i Turkiet <3 En svart hood med blå text och en blå t-shirt med massa bokstäver, båda av märket Humör. Det är ett ganska dyrt märke så jag är superglad att dom hittade såna kläder i Turkiet för en billigare summa :D Dit vill jag åka och shoppa, jao.
Men iaf så har helgen varit helt okej :) Spenderade lördagkvällen hos mamma och på söndagen åkte vi till syrran för att fira mors dag :) Grillade och åt tårta :) Sen gick vi ut för att se på tjejerna som har lärt sig att cykla själva :) Blev även lite action när en häst kom springandes utan ryttare. Paret bakom oss fick tag på hästen och lite senare dök ryttaren och hennes kompis upp. Hästen var helt uppskrämd stackarn :/ Idag har jag jobbat, sovit, ätit på Max med mamma och dansat. Fin dag. Nu ska jag se på CSI, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0