Say what?

Haha jag har inget att skriva om längre nu när dansterminen är över. Segt. Men jag håller som sagt igång lite hemma :) Gör en egen streetkoreografi nu, har hittat en låt med asbra beat, tyvärr suger texten. Men jag gillar det jag har gjort än så länge så jag kanske behåller låten. Den funkar även till en annan låt också :) Har insett att det är lite träning i sig att dansa hemma. Att kunna tänka själv och köra på även när man inte har nån lärare som piskar på en ^^ Det är då passion och motivation är viktigt. Men iaf, annars har jag varit på Kupolen idag med syrran, Lovisa och Lin. Vad skulle man göra utan Kupolen? Sen fick jag ett nytt skal till min iphone idag av mamma, ett blått skal. Skitsnyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0