Suck. Morr. Fan. Yay.

Just nu är jag lite frustrerad. Nordeas internetbank funkar inte och försäkringskassan är alltför sega med att skicka hem papper. Tänk om min chef kunde ha skött sitt jobb från första början, då hade jag sluppit den här skiten. Suck för vissa människor alltså...Men men, imorgon blir det bio iaf. Nya Pirates filmen i 3D :) Yay! Insåg idag också att all dansträning har gett lite resultat på kroppen, mina baggyjeans sitter fan inte kvar på mig längre. Alla jeans jag har är för stora runt midjan nu. Ett mirakel med tanke på att jag är chokladberoende och inte äter så jäkla nyttigt alls haha. Men jag är stolt, beach 2011 bring it on ;) Bara jag får lite pengar nu så är allt i sin ordning. Nu ska jag nog koreografera lite, puss!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD



Åh! :D



Btw skulle du vilja ha en bildlänk i ett inlägg på min blogg? Vore skit kul! :D

Skrev och frågade folk om de här så du kan väl kika och om du vill så säg till? :)

http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

2011-05-17 @ 20:43:21
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Eve

Ååh så skoj! Den filmen vill jag med se :D Du får berätta om den va bra sen! :)

2011-05-18 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0