120-årsfest

120-årsfesten igår var grymt rolig! Vissa gick verkligen in för sina roller som män och kvinnor (män utklädda till kvinnor och tvärtom). Några minnesvärda citat också, typ "det är som herpes, dom kommer och går", "har du sett ett glas med mustasch på?" och lite fler. Bilder kommer ikväll nångång. Just nu är farmor och farfar här och borrar upp lite grejer som jag inte har orkat ta itu med. Farfar springer runt och borrar upp grejer och farmor springer efter med dammsugaren. Sen ska jag och Danne cykla till Max och äta, och ikväll hade jag tänkt göra den nyttiga thaiwoken. Har verkligen börjat bli lite mer seriös nu med vad jag äter. Inte för att jag bli pinnsmal och sånt, jag bryr mig inte om sånt längre, jag trivs som fan med min kropp. Snarare för att jag vill må bra, både fysiskt och psykiskt. Det hänger liksom ihop. Mår man fan i kroppen kommer det att påverka hur man mår psykiskt. Jag lärde mig det den hårda vägen. Även för att min kropp behöver det för att orka med dansen, och jag älskar att dansa och vill verkligen kunna ge allt. Det finns ingen bättre känsla än när man ger allt och kroppen svarar, och man känner att kroppen orkar med och till och med har mer att ge. Lyckorus. Det gör det lätt att köra all styrka här hemma. 20 armhävningar/dag, planka 5 min, situps osv. Det gör det roligt, och det är alltid lätt att göra nåt som är roligt. It's easy when it's fun, so make it awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0