*Dregel*

Haft Vampire Diaries-maraton dom senaste dagarna. Skitbra. Varför är vampyrer alltid så snygga? Och då menar jag "herrejävlar-i-min-lilla-låda" snygga. Damn. Såna män finns bara på tv. Mindre bra är att jag knappt har pluggat, men jag har pluggat röven av mig och stressat röven av mig (bokstavligt talat) den senaste månaden. Min kropp börjar protestera. Kan inte äta och nu är jag sjuk. Helt död, dvs. Därav VD-maratonet. Men nu har jag accepterat att jag inte hinner läsa allt hur mycket jag än stressar, så därför blire lite lugnare tempo nu :) Men just NU blire lite mer Stefan och Damon Salvatore *dregel*.

"Light up, light up, as if you had a choice."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0