Happy

Pencillinet har börjat hjälpa, hallelujah. Kände mig mkt bättre idag så jag var med på dansen men tog det lite lugnt. Är ju ingen street nästa vecka pga lov :/ Dock två timmars modernt :D Awesome. Vad skulle man göra utan dansen alltså? Imorgon är det lab i biologi i Falun, mellan 13-15 och inte 13-17 som jag trodde. Då hinner man hem och plugga lite innan dansen, vanligtvis går hela fredagen bort för mig pga biologin. Hinner inte läsa nånting då. Men skitsamma, idag fick jag dansa så nu är jag glad :D Kattis tyckte att min freestyle var bra och de gör mig ännu gladare. Känns som om man suger typ. Men nu ska jag kolla på Smurfarna :D Puss!

Lovisa 1 år hjälper till att tvätta ^^

 


Kommentarer
Postat av: carro

taaaack! :D

2011-10-28 @ 10:24:36
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0