If you feel like wash it, wash it.

Jag älskar människan som uppfann One Piece. Ville bara börja med att säga det. Köp en. You snooze it, you lose it. Blir sängen snart, sov som en kratta inatt och är fortfarande aningen påverkad av piller. Huvudet känns som vakuum, ögonlocken tunga som elefanter, krypningar och stickningar i kroppen, svimningskänsla. Mysigt, verkligen. Borde plugga men vakuumhuvud är inte en bra förutsättning. Jag satsar på sängläge i one piece istället framför A Cinderella Story 3. What can I say, I'm a sucker for love. Bara jag slipper hålla på med det själv haha. Btw blev det lite mer shopping idag. Tyckte uppenbarligen att jag behövde mer än det jag köpt senaste tiden (vinterjacka, t-shirt, hörlurar, tjocktröja mm). Idag blev det en hårfärg och en hårspray för 216 kr. Mitt hår är kräset. Billig hårspray och jag ser ut som en tilltufsad Mustafa (aka Lejonkungen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0