I'm still shuffling

Helt underbart hur en dansklass med Kattis och tjejerna kan få en bra humör. Har varit hur nere som helst dom senaste dagarna och haft noll koncentration typ. Men idag var en bra dag :) Firat lillebror som fyller 16 år idag. "Lille"bror. Han är ett huvud längre än mig. Dans i tre timmar, så jäkla roligt. Koreografierna är snuskigt bra alltså. Blir kanske en till koreografi till uppvisningen vilket skulle vara skitkul så de hoppas jag verkligen på. Mindre kul att jag har fått nån bristning i armen, så mamma har förbjudit mig att göra armhävningar dom kommande dagarna. 20 armhävningar/dag och 5 min planka/vecka. Jag hoppas det läker snabbt. Men nu blire Vampire Diaries och plugga lite. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Dans är som terapi för själen, det kan göra vem som helst glad :) <3 så dansa när allt känns jobbigt :)

2011-10-07 @ 07:31:06
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0