It's Friday.

Mysig dag idag. Biologilaben gick snabbt och var dessutom rolig, fick plocka fram vårt eget DNA. Ser fram emot brottsplatslabben om några veckor :) Sen dansade jag med EDGE, vi var riktigt duktiga och gjorde ett helt intro plus lite mer på koreografin och filmade den. Den är grym ;) Lagomt flummig, lagomt seriös för ett spex sådär. Jag är stolt över oss ;D Nu ska jag kolla upp lite mer om språkresor, har tänkt åka till USA nästa sommar. Dom två senaste somrarna har verkligen varit assega och tråkiga så nu känner jag att jag vill göra nånting av nästa sommar. Vill till Orlando eller San Diego, just nu lutar det åt San Diego för det fanns bättre alternativ där än Orlando. Ska kollas upp lite mer :) Resan till Turkiet fick upp min reslust så nu vill jag iväg, för damn vad Sverige är tråkigt alltså. Trött på att dega runt hemma. Men först ska jag stretcha lite, jag ska ner helt i split och spagat. Slutpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0