Plugga, dansa, plugga, dansa.

Plugg,plugg, dans, dans, plugg. Det är typ mitt liv nu. Men känns ganska bra inför tentorna, kemin kan jag det mesta så den behöver jag knappt plugga på. Fysiken är jag mer nervös över men när jag skrev upp allt jag lär plugga på så var det inte så mkt som jag trodde. Lär bara få in de nu. Biologin ska jag göra klar imorgon, den tentan är inte förrän på torsdag så den prioriteras sist just nu. Men lusten att plugga kommer inte vara särskilt stor imorgon när det kommer nya avsnitt av Greys Anatomy och Vampire Diaries haha. Ska dansa med Edge då också! :) Koreografera, koreografera, koreografera. Sweet. Livet är bra, ja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0