Vampire Diaries

Känns som om jag håller på att bli sjuk. Fan. Har verkligen inte tid med det. Dålig timing. Kliar i halsen troligen feber och känner mig allmänt konstig. Jag hoppas att det beror på trötthet, men blir jag sjuk har jag iaf nåt att kolla på. Har börjat kolla på Vampire Diaries och det är faktiskt riktigt bra, så nu har jag både säsong ett och två :) Idag blev det mer Vampire Diaries än plugg men man kan inte plugga varenda dag. Då går huvudet sönder till slut ^^ Ingen ide att plugga om huvudet inte funkar. Rekommenderar Vampire Diaries iaf! Nu ska jag stretcha eller nåt. Puss!


Kommentarer
Postat av: Eve

Haha kul att du oxå börjat kolla på Vampire, jag har typ följt serien sen den startade :) kul! tredje säsongen börjat snart =)

2011-10-08 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0