Work it, make it, do it.

Ligger i sängen och känner mig lite smått stressad över hur mycket jag har att plugga. 3 tentor på en vecka, vem fan kom på det? Som tur är känner jag mig ganska säker på kemin så den blir det nog inte så mycket plugga på. Blir mer fysik med typ 100 formler och sånt hit och dit. Tycker den är mkt krångligare än kemi och biologi. Har aldrig fattat fysik riktigt. Men det ska fan gå. Iaf så färgade jag håret idag, när man dansar mkt blir man sjukt trött på att se sig själv i spegeln hela tiden haha. Så nu är håret brunt med lite rött i :) Men nu är klockan ett och jag borde sova. För övrigt är jag fortfarande irriterad på armen, frustrerande alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0